FM Group

Kontakt: VIP GROUP POLSKA   Robert Sekowski  784-531-699

Strona internetowa: www.vipgroup.biz.pl

Polska strona producenta: http://perfumy.fm

Opis:
FenoMen GROUP

FM Group to niekwestionowany fenomen w branży marketingu sieciowego nie tylko w Polsce ale i na świecie. Powstała 7 lat temu polska firma działa obecnie w kilkudziesięciu krajach na prawie wszystkich kontynentach: afrykańskim, południowo i północno amerykańskim, europejskim, azjatyckim i australijskim. Wystarczy wymienić takie państwa jak Grecja, Włochy, Hiszpania, Niemcy, Belgia, Holandia, Portugalia, Kanada, Stany Zjednoczone, Brazylia, Argentyna, Tajlandia czy Indie. Z rodzinnej firmy założonej we Wrocławiu w 2004 roku przekształciła się w biznes globalny. Już w kilka miesięcy po rozpoczęciu działalności, FM Group przystąpiła do budowy swoich zagranicznych struktur. Pomysł okazał się strzałem w dziesiątkę i w styczniu 2007 roku powstała spółka FM Group World, której zadaniem jest obsługa wciąż rozrastającego się rynku zagranicznego.

Co przyczyniło się do tak szybkiej i rozległej terytorialnie ekspansji? Specjaliści upatrują spektakularnego sukcesu FM Group w dobrych produktach o wysokiej jakości, oferowanych w konkurencyjnych cenach oraz w przejrzystym i motywującym planie marketingowym, który przedsiębiorczym ludziom daje szanse na zbudowanie prawdziwie dużego biznesu. W sukcesie FM Group pomógł również paradoksalnie globalny kryzys finansowy, co pokazuje prawdziwą siłę marki oraz samego modelu biznesowego opartego na zasadach MLM.

 

PODUKTY FM GROUP

Firma rozpoczęła działalność na rynku oferując odbiorcom   perfumy i wody perfumowane w 54 zapachach,  co dało początek dynamicznemu rozwojowi w kraju i na świecie. Na dzień dzisiejszy FM GROUP oferuje znacznie większy asortyment złożony z produktów codziennego użytku. Oprócz perfum oraz wód perfumowanych w 150 zapachach, dostępne są również kosmetyki do pielęgnacji ciała oraz włosów, make-up, a ponadto wszelkiego rodzaju środki czystości  do pielęgnacji domu i samochodu. Wysoka jakość wyrobów gwarantuje  odczuwalną różnicę w stosunku do innych produktów dostępnych w sklepach.

FM Group perfumy ? koncentraty do swoich perfum FM Group zamawia u wyspecjalizowanego producenta ze 100 letnim doświadczeniem: niemieckiej firmy DROM Fragrances. Wysoką jakość gwarantuje zaperfumowanie w proporcjach od 16 do 30 procent. W związku z faktem, iż firma rozpoczęła działalność od produkcji perfum, konsekwentnie stawia duży nacisk na rozwój tego segmentu. Uzupełnieniem asortymentu są produkty perfumeryjne (m.in. balsamy, żele pod prysznic, wody po goleniu, kremy do rąk, pianki do golenia, perfumy do włosów oraz inne perfumowane kosmetyki).

FM Group Make Up ? Najnowsze osiągnięcie FM Group to kolekcja kosmetyków kolorowych stworzona w oparciu o składniki mineralne wzbogacone ekstraktami i olejkami roślinnymi, dzięki czemu zyskują one również właściwości pielęgnacyjne.

FM Group For Home ? asortyment produktów dla domu posiada fascynujące zapachy oraz unikalne właściwości czyszczące i pielęgnujące, których próżno szukać wśród towarów na sklepowych półkach. Dzięki wykorzystaniu nanotechnologii, nasz dom pozostanie dłużej czysty i świeży. Kamień, rdza, tłuszcz, przykry zapach czy wciąż osiadający się kurz nie są już problemem. Szeroki wachlarz produktów daje możliwość kompleksowej ?obsługi? domowego zacisza .

FM Group Mobile ? Od roku 2007 w ofercie znajdują się  również usługi wirtualnego operatora komórkowego FM Mobile, działającego w  oparciu o infrastrukturę polskiego Polkomtela, takie jak oferta abonamentowa, pre-paid czy Internet mobilny.  FM Mobile posiada wiele atutów :stała stawka do wszystkich operatorów (włącznie z Play czy Cyfrowym Polsatem) w ofercie na kartę, cena minuty połączenia w sieci wynosząca 1 grosz.  Najbardziej cenionym elementem oferty jest aktualizacja umowy w trakcie jej trwania, w przypadku wprowadzenia nowych bardziej atrakcyjnych warunków.

Potwierdzeniem wysokiej jakości produktów FM Group jest wciąż rosnąca grupa klientów i współpracowników. To ludzie są w tym biznesie najlepszą rekomendacją i gwarancją wysokich standardów produktowych FM Group.

Dlaczego FM Group?

Michał ? Współpracę z FM Group podjąłem z kilku powodów. Po pierwsze firma działa w oparciu o marketing sieciowy, który uważam za genialny wynalazek i polecam wszystkim, którzy chcą osiągnąć sukces w biznesie. Po drugie produkt, przetestowany osobiście, który w moim odczuciu wyprzedza konkurencję z branży o kilka długości. Konkurencyjna cena i jakość, dla mnie hit na rynku. Po trzecie plan marketingowy. Prosty, zrozumiały i otwierający prawdziwie ogromne możliwości. Innymi słowy, wstyd nie spróbować.

Michał ? Już od czasów szkoły średniej i pierwszych prób zarobienia własnych pieniędzy miałem nadzieję na rozpoczęcie własnej działalności. Zawsze chciałem być szefem sam dla siebie i pracować na własny rachunek. Myślałem, że jedynym sposobem aby to osiągnąć będzie ukończenie renomowanych szkół oraz podjęcie pracy dla jakiejś korporacji, żeby zdobyć kapitał początkowy na własny biznes. Kiedy dowiedziałem się o możliwościach jakie stwarza MLM oraz współpraca z firmą FM GROUP plan uległ zmianie. Mogłem rozpocząć budowę własnego biznesu z minimalnym wkładem finansowym i korzystając z wiedzy osób, które osiągnęły już niemałe sukcesy, zdobyć doświadczenie jakiego nie dałaby mi żadna konwencjonalna szkoła. Firma FM GROUP przekonała mnie do siebie przejrzystością reguł zarabiania oraz produktami, które otaczają mnie w codziennym życiu. W przeciągu pięciu miesięcy mojej współpracy z firmą utwierdziłem się w przekonaniu, że wybór był trafny. Mogę śmiało powiedzieć, że pracuje dla siebie i na dodatek robię to co sprawia mi przyjemność.

Mateusz ? W moim przypadku nieustanne dążenie do uzyskania wolności finansowej, czyli wypracowania sporego dochodu pasywnego i  chęć oderwania się od codzienności przyciągnęły firmę FM Group. Po analizie możliwości jakie daje plan marketingowy firmy oraz utwierdzeniu się w tym ,iż polecam znakomite produkty nie miałem już żadnych wątpliwości. Byłem pewny, że znalazłem już sposób na to jak  uzyskać wolność finansową. Od tego czasu działam z pasją i zbliżam się wielkimi krokami do realizacji moich marzeń.

Filip ? możliwość uzyskania niezależności po 3-5 latach efektywnego działania, efekty rodziców i brata, realny sposób uzyskania nowego samochodu,  przełamywanie osobistych barier oraz nabywanie i rozwój nowych umiejętności, możliwość poznania ciekawych i inspirujących ludzi a także prosty i skuteczny produkt .

PLAN MARKETINGOWY FM GROUP WORLD

Plan marketingowy danej firmy jest to zbiór zasad regulujących możliwości finansowe jakie może osiągnąć każdy dystrybutor decydując się na budowanie swojej struktury. W FM GROUP istnieją trzy sposoby zarabiania pieniędzy:

1)   Oszczędzasz na własnych zakupach (oszczędzanie = zarabianie)

2)   Sprzedajesz innym, zarabiasz na marży

3)   Budujesz swoją grupę dystrybutorów.

Zasady zarabiania trzecim sposobem opisane są  w planie marketingowym, który podzielony jest na dwie części:

I plan marketingowy ? określa zasady obliczania prowizji od obrotu w grupie dystrybucyjnej.

II plan marketingowy ? Dotyczy liderów sprzedaży bądź wyróżniających się sponsorów którzy osiągnęli już najwyższe poziomy w pierwszym planie i mają ambicje do dalszego rozwoju. Na tym etapie wypłacane pieniądze są zależne od obrotu całej firmy na świecie a nie tylko naszej struktury.

Zarówno pierwszy jak i drugi plan marketingowy urozmaicone są programami motywacyjnymi, których celem jest dodatkowe wynagradzanie aktywnych dystrybutorów na każdym etapie rozwoju, m. in. :

-?Prowizja + Mobile? ? Dodatkowe wynagrodzenie na zakupy oraz usługi FM Mobile

-?Wyprawa po wiedzę? ? Najlepsi dystrybutorzy jadą na egzotyczną wycieczkę, na którą mogą zabrać osobę towarzyszącą

- ?Mercedesem po sukces? ? Osoba osiągająca najwyższy poziom w pierwszym planie marketingowym oraz każdy dystrybutor z drugiego planu, w zależności od poziomu, ma możliwość odebrania Mercedesa klasy A, C, E a nawet S.

Oczywiście, aby ogarnąć cały swój rynek firma zastosowała przelicznik punktowy za dokonywane zakupy. Każdemu produktowi wytwarzanemu przez FM przyporządkowana jest odpowiednia wartość punktowa, przyjmując stosunek 1,1-1,3zł = 1pkt. Punkty zebrane przez nas oraz całą naszą grupę od pierwszego do ostatniego dnia miesiąca kwalifikują nas na dany poziom efektywności określający prowizję.

Poziom   efektywności Przedział   punktowy
3% 300-1199,99
6% 1200-3599,99
9% 3600-7199,99
12% 7200-11999,99
15% 12000-20399,99
18% 20400-29999,99
21% Od 30   000 wzwyż

Aby zrozumieć zasady obliczania prowizji najlepiej przeanalizować przykłady zaprezentowane graficznie w planie marketingowym:

Załóżmy, że na początku naszej działalności dokonaliśmy osobiście zakupów na równowartość  50pkt oraz poleciliśmy produkty pięciu osobom, które dokonały podobnych zakupów lub poleciły produkty dalej.

WYTŁUMACZENIE:

W danym miesiącu Ty oraz osoby z którymi współpracujesz wygenerowaliście kupując oraz sprzedając obrót wysokości 300 punktów co kwalifikuje Ciebie na pierwszy poziom efektywności 3%. Otrzymujesz więc z tego powodu prowizję w wysokości 3% obrotu.

Obrót (Twój i grupy): 300pkt

Twój poziom efektywności: 3%

Twoja prowizja w danym miesiącu wynosi: 300pkt x 3% = 9zł

Może i niewiele, ale tak naprawdę zrobiliśmy to co robimy codziennie czyli polecamy produkty i usługi, a za polecanie znajomym filmu w kinie nikt nie wypłaci nam nawet złamanego grosza.

Można by tak  samo analizować każdy z poziomów, natomiast my przejdziemy od razu do najwyższego poziomu czyli 21%, co pozwoli nam zrozumieć w pełni wszystkie zasady obowiązujące w pierwszym planie marketingowym.

Przyjmijmy, że po pewnym czasie owocem wykonanej przez nas pracy jest grupa prezentująca się w następujący sposób:

WYJAŚNIENIE:

W tym miesiącu wszystkie osoby w naszej pierwszej linii uzyskały pewne poziomy efektywności, My dokonaliśmy zakupu odpowiadającego wartości 34,42pkt co jest minimalnym poziomem kwalifikującym nas do wypłacenia należnej prowizji(kwalifikacja osobista).Odpowiada to zakupowi np. dwóch sztuk perfum klasycznych. W efekcie na naszym koncie zebraliśmy wraz z grupą  43134,42pkt., co kwalifikuje nas na  poziom efektywności 21%.

W związku z zakupem własnym otrzymujemy prowizję w wysokości 34,42pkt x 21% = 7,23zł

Oprócz prowizji za zakup własny musimy obliczyć prowizje z poszczególnych grup dystrybutorów z którymi współpracujemy.

W związku z tym, że nasi współpracownicy również wykonali taką samą prace jak my związaną z budową struktury i sprzedażą przeanalizujemy ich zarobki:

Grupa Punkty   grupy Poziom   efektywności Prowizja   grupy
Basi 2000   punktów 6% 2000pkt.   x 6% = 120zł
Pawła 2800   punktów 6% 2800pkt.   x 6% = 168zł
Ani 5500   punktów 9% 5500pkt.   x 9% = 495zł
Dominika 6200   punktów 9% 6200pkt.   x 9% = 558zł
Krysi 9600   punktów 12% 9600pkt.   x 12% = 1152zł
Bartka 17000 punktów 15% 17000pkt.   x 15% = 2550zł

W sumie osoby w Twojej grupie zarobiły z samych prowizji w tym miesiącu 5043zł

Skoro wiemy już jak wyglądają zarobki Twojej grupy przeanalizujemy Twoją wypłatę. Sprawa jest bardzo prosta, należy rozpatrzeć każdą strukturę osobno wyznaczając różnicę pomiędzy Twoim poziomem efektywności a dystrybutora w pierwszej linii, a następnie pomnożyć go razy obrót punktowy w jego grupie.

Grupa Poziom   Efektywności Różnica   procentowa Twoja   prowizja
Basi 6% 21% ? 6%   = 15% 2000pkt.   x 15% = 300zł
Pawła 6% 21% ? 6%   = 15% 2800pkt.   x 15% = 420zł
Ani 9% 21% ? 9%   = 12% 5500pkt.   x 12% = 660zł
Dominika 9% 21% ? 9%   = 12% 6200pkt.   x 12% = 744zł
Krysi 12% 21% ?   12% = 9% 9600pkt.   x 9% = 864zł
Bartka 15% 21% ?   15% = 6% 17000pkt.   x 6% = 1020zł

Sumując prowizje swojej grupy oraz z zakupu własnego zarabiasz w tym miesiącu 4015,23zł.

Tak wygląda objaśnienie pierwszej części planu marketingowego czyli prowizje od obrotu naszej grupy dystrybutorów. Zapewne sporej części społeczeństwa wystarczyłyby zarobki tej wysokości, natomiast dla osób nie osiadających na laurach i rozwijających swoje struktury, zasady zarabiania określa drugi plan marketingowy.

II PLAN MARKETINGOWY ? Klub Orchidei

Dla osób, które spełnią warunki minimalne, aby zostać członkami  Klubu Orchidei, firma FM GROUP przewiduje aż 9% obrotu punktowego wygenerowanego na całym świecie, do podziału między te osoby.  W Klubie Orchidei osiągnąć można następujące poziomy: Perłowa Orchidea, Amarantowa Orchidea, Złota Orchidea , Diamentowa Orchidea oraz Czarna Diamentowa Orchidea. Aby osiągnąć kolejne poziomy należy spełnić następujące warunki minimalne:

PERŁOWA ORCHIDEA

Dla wszystkich osób które w danym miesiącu uzyskają poziom Perłowej Orchidei firma przewiduje 4% obrotu do podziału pomiędzy wszystkie Perłowe Orchidee.

 

AMARANTOWA ORCHIDEA

Osiągając poziom Amarantowej Orchidei otrzymujemy dodatkowo 1,5% obrotu do podziału na wszystkie osoby na tym poziomie

ZŁOTA ORCHIDEA

Na tym poziomie do naszej wypłaty doliczane jest kolejne 1,5% obrotu globalnego podzielone na Złote Orchidee

DIAMENTOWA ORCHIDEA

Spełniając warunki osiągnięcia poziomu Diamentowej Orchidei firma dolicza analogicznie kolejne 1,5% obrotu do podziału.

CZARNA DIAMENTOWA ORCHIDEA

Jest to najwyższy poziom możliwy do osiągnięcia w Klubie Orchidei i gwarantuje nam dodatkową wypłatę w wysokości 0,5% punktowego obrotu firmy na świecie.

Reasumując ? dla przykładu, osiągając poziom Diamentowej Orchidei nasza wypłata jest sumą prowizji z tytułu Perłowej, Amarantowej, Złotej i Diamentowej Orchidei a także tych wynikających z różnic procentowych określonych w pierwszym planie marketingowym

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>